Shop Mobile More Submit  Join Login
×




Details

Submitted on
August 11, 2013
Image Size
888 KB
Resolution
2048×1536
Submitted with
FTP to Sta.sh
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
536
Favourites
59 (who?)
Comments
45
Downloads
0
×
Rosebush dog design - AUTO'D by crowguts Rosebush dog design - AUTO'D by crowguts

AUTO BOUGHT BY *coyvid


DON'T WORRY! More adopts like this are on their way!
Add a Comment:
 
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
oh forget this im gonna auto it <3333
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013

WHAT REALLY
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
yup hehe 
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013

Oh man okay send the points!!
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
sent!
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013

Ahhh thank you sosososo much I'll note you a full res version soon!
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
okey dokey! thank YOU for being so good at designs ugh <33
Reply
:iconyama-garu:
yama-garu Featured By Owner Aug 11, 2013  Student Artist
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA omgofd this is so cute waahh
Reply
:iconzdravi:
zdravi Featured By Owner Aug 11, 2013
ahh this design is so pretty i hope you get a great offer for it !
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Thank you!
Reply
:iconthe-tattoo:
the-tattoo Featured By Owner Aug 11, 2013
600 and 3 dolls ??? C:
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Thanks fr the offer! Added to the list!
Reply
:iconmuertoso:
muertoso Featured By Owner Aug 11, 2013
FFFFFF
IWANT
SOBAD
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Then make an offer omg I have no offers for this thing yet cries
Reply
:iconmuertoso:
muertoso Featured By Owner Aug 11, 2013
hhh
500?
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
BREATHES HEAVILY
I'll put you on the list, thank you for offering omg
Reply
:iconmuertoso:
muertoso Featured By Owner Aug 11, 2013
hnnngggg 
i am so tempted to auto
/lays down/
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Raises eyebrows suggestively
Reply
:iconmuertoso:
muertoso Featured By Owner Aug 11, 2013
whispers 
i'll ad a month art slave to my previous offer
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Noted!!
Reply
(1 Reply)
:iconmuertoso:
muertoso Featured By Owner Aug 11, 2013
okay ouo
Reply
:iconfallow-saluki:
fallow-saluki Featured By Owner Aug 11, 2013  Student Digital Artist
ahhh how beautiful ;v;
are you only taking points for her or CS pets too?
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Points are preferred but CS pets are fine as well!
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
Omg I want ;n; Can I offer some art? I don't have any money left after buying my books for school oops
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Art is fine!!
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
okay then I offer two fullbody pics and an icon c;
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Offer noted, thank you!!
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
WHEEZES can you take paypal? if so i can add 4 USD to my offer vwv
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Ahh sorry I don't have a paypal! I'm hoping to get one in the near future though omg
Reply
:iconcoyvid:
coyvid Featured By Owner Aug 11, 2013  Hobbyist General Artist
dang ;n; how much would it take to pry this baby from your hands cuz i dont have any points??
i will be your art slave for life yo
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013

Aw jeez I have no idea haha
If you'd like we could like. Do a design trade and I could make you a custom flower dog thing?
Reply
(1 Reply)
:iconseabirdie:
seabirdie Featured By Owner Aug 11, 2013
oh my goodness this design is beautiful!! <33

I'm definitely thinking about bidding!!
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Ah yay! Thanks for the interest!
Reply
:iconviva-la-vaughn:
viva-la-vaughn Featured By Owner Aug 11, 2013  Student Digital Artist
i want this so bad but i only have 275 points and i'd probably be outbidded in a heartbeat dkgjgljdkgjldgkd
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Haha it never hurts to try but thank you! 
Reply
:iconcalicolover:
CalicoLover Featured By Owner Aug 11, 2013
//coughthisisSpottedsong\\
owo
New dream character, but I only have, like eight points. I think I will wait for some more to come out before I offer~
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
Right on!
Cough if you wanted to offer pets or something I could be persuaded to make you a custom cough
Reply
:iconcalicolover:
CalicoLover Featured By Owner Aug 11, 2013
-howmuchwouldacustombe-
=rolls away=
Reply
:iconcrowguts:
crowguts Featured By Owner Aug 11, 2013
A handful or rares or VR's uvu I might ask for a little more since these take me longer if that's fine with you
Reply
:iconcalicolover:
CalicoLover Featured By Owner Aug 11, 2013
Would a bottom tier advent list work? I'll PM you on CS ^^
Reply
:iconpavrzlove:
pavrzlove Featured By Owner Aug 11, 2013
a portrait of what i look like in the morning
Reply
Add a Comment: